dinsdag 24 augustus 2010

We gaan niet verhuizen dit weekend.

De watervoorziening krijgen we niet op tijd in orde. Ik ga niet eens mijn best doen om uit te leggen hoe dit allemaal precies zit. Maar het feit is dat we water en electriciteit nodig hebben om te kunnen wonen en dat is er nu niet. De "mannen" buigen zich nog over het probleem.

Daarnaast was de planning ook gewoon te krap of eigenlijk ontbrak deze. Dus onze streefdatum is nu om voor 15 september te verhuizen. Dit betekent twee weekenden extra klussen. Dit keer heb ik een lijst gemaakt en iedereen met een taakje ingepland. Voel ik me weer helemaal manager. Alleen heb ik nog niet zoveel ervarging in het aansturen van mannen. Ik ben dan ook bang dat ze zich niets van mij mooie lijstje gaan aantrekken. Maar als ze slim zijn doen ze het wel ;)

De avonden worden al korter. Het schilderen schiet zo niet echt op want ik moet steeds eerder stoppen. De avonden in Drempt ruiken naar nat gras. Nat gras doet me denken aan vroeger, de tentfeesten en de avonden naar huis terug fietsen vanuit diverse mooie uitgaansgelegenheden in de achterhoek. Grappig hoe je die geur vergeet en ineens weer herkent. Ik word er eigenlijk heel blij van! Op die momenten kan ik niet wachten om daar te gaan wonen in de frisse buitenlucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten